ZAUFAJ NAJLEPSZYM

Zapraszamy Państwa do skorzystania z profesjonalnego autoryzowanego serwisu blacharsko - lakierniczego. Nasze biuro obsługi Klienta sprawnie i szybko zajmie się przyjęciem i wydaniem samochodu, załatwi reklamację oraz pomoże w sytuacji awaryjnej.

Dzięki najwyższej jakości świadczonych usług w roku 2004 firma uzyskała certyfikat jakości, który potwierdza zgodność systemu zarządzania jakością z wymaganiami normy ISO 9001:2000. Rok później do użytku oddane zostało najnowocześniejsze centrum blacharsko-lakiernicze, gdzie zastosowano unikatowe systemy napraw powypadkowych.

UMÓW WIZYTĘ

NASZE USŁUGI SERWISOWE




Naprawy blacharsko-lakiernicze

Odkup uszkodzonych samochodów

Likwidacja szkód komunikacyjnych

Oryginalne części zamienne



Naprawy wykonane zgodnie z normami jakości ISO 9001

Montaż i wymiana szyb

Montaż i wymiana zamków

Samochód zastępczy na czas naprawy

F.A.Q


Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania!

Przede wszystkim oddychaj! Takie rzeczy się zdarzają!

Kiedy osoba poszkodowana od samego początku wykazuje chęć współpracy, proces likwidacji szkody trwa zaledwie kilka dni. W pierwszej kolejności należy pamiętać o danych kontaktowych (numer telefonu, adres e-mail) uczestników zdarzenia. Kolejnym krokiem jest zebranie materiału dowodowego z miejsca wypadku: zdjęć wykonanych telefonem komórkowym lub aparatem, albo krótkich filmików z miejsca zdarzenia. Gdy nie ma potrzeby wzywania policji, należy spisać oświadczenie z danymi dotyczącymi zdarzenia. Warto pamiętać, by oświadczenie było czytelne i zawierało dane kontaktowe do sprawcy. To znacznie pomoże w pracy rzeczoznawcy, który po zgłoszeniu, przyjedzie wycenić szkodę.

W przypadku, kiedy na miejscu zdarzenia pojawi się policja, poszkodowany powinien o tym poinformować podczas zgłoszenia zajścia. Wówczas, towarzystwo ubezpieczeniowe wystąpi do niej z prośbą o przekazanie oficjalnej notatki o zdarzeniu. Jeżeli dokument policji jest jedynym materiałem dowodowym, proces pozyskania go, ze względów administracyjnych, może trwać dłużej niż kilka dni i trzeba mieć to na uwadze.

Ubezpieczony ma możliwość zgłoszenia szkody komunikacyjnej na kilka sposobów. Najczęściej szkody zgłaszane są przez telefon. Numer telefonu znajduje się na polisie lub potwierdzeniu zawarcia ubezpieczenia oraz na stronie www Towarzystwa Ubezpieczeń. Szkodę można zgłosić w bardzo wygodny sposób również poprzez stronę internetową ubezpieczyciela.

Jak najbardziej, chociaż nie w każdym przypadku. Zależy to od wielu zmiennych, dlatego w tego typu sprawach zawsze należy umówić się uprzednio na spotkanie z naszym Doradcą Serwisowym.

Odprysk na szybie może się zdarzyć wszędzie. Wystarczy niewielki kamień spod kół jadącego auta i szyba uszkodzona. Szyby, niezależnie od modelu, to element bardzo narażony na duże przeciążenia, zarówno z przodu, jak i z tyłu. Czasem więc wystarczy niewielkie uderzenie, by powstało uszkodzenie: odprysk lub pęknięcie. Mały kamyczek, ulewny deszcz, grad, czy spadająca gałąź mogą spowodować spore szkody. Zdarza się też, że uszkodzenia szyb powstają samoistnie. Mogą powodować je duże wahania temperatur, np. gdy w upał nagle zaskoczy Cię burza, albo kiedy zimą wyjedziesz z ogrzewanego garażu na siarczysty mróz. Uszkodzenia szyb mogą powstawać też na skutek drgań, gdy najedziesz na krawężnik, próg lub wpadniesz kołem w dużą dziurę. Nie da im się zapobiec.

Nawet mały odprysk, z którym pozornie nic się nie dzieje, trzeba załatać. Uszkodzenia szyb są po prostu niebezpieczne. Co prawda rzadko całkowicie pękają, są przed tym zabezpieczone, ale w razie wypadku czy kolizji uszkodzenie może nie wytrzymać i zachować się w sposób trudny do przewidzenia: niebezpieczny dla kierowcy czy pasażerów.

Ze swojej strony polecić możemy firmę z którą współpracujemy już od wielu lat!
Numer telefonu do wezwania lawety to: 601-221-881

Każdy posiadacz zarejestrowanego pojazdu ma obowiązek wykupienia polisy OC, jednak dodatkowe ubezpieczenie AC pozostaje wyłącznie w gestii kierowcy. Czy rezygnowanie z dodatkowego ubezpieczenia komunikacyjnego jest rozsądnym wyborem? Dlaczego warto posiadać polisę AC? Dla nas to bardzo pozorna oszczędność. Oto powody dla których nie warto rezygnować z tego typu ubezpieczenia!

- rekompensata, gdy kierowca jest sprawcą zdarzenia drogowego
- ochrona przed kradzieżą
- ochrona, gdy sprawca jest nieznany
- akty wandalizmu
- klęska żywiołowa
- kradzież wyposażenia pojazdu
- brak stresu za kierownicą

Oryginalne części Nissana zostały stworzone z myślą o pojazdach marki Nissan, gwarantując ich idealne dopasowanie, niezawodność, trwałość oraz bezpieczeństwo, a także nieustannie wysoką wydajność we wszystkich warunkach.

Wszystkie oryginalne części Nissana spełniają rygorystyczne specyfikacje dopasowania fabrycznego. Daje to gwarancję idealnego spasowania części oraz pewność, że czas robocizny zostanie ograniczony do minimum.
Każda oryginalna część Nissana jest objęta roczną, 2- lub 3-letnią gwarancją (bez limitu kilometrów) – w zależności od rodzaju części. Ponadto gwarancja obejmuje robociznę, jeśli serwisowanie lub naprawa ma miejsce w naszej sieci dealerskiej.

Bezpłatny samochód przysługuje Klientowi:

- z ramienia dealera, dla każdego Klienta, który zarejestrował się w programie You+ Nissan
- z ramienia ubezpieczyciela, na mocy zawartych w polisie warunków

Piotr Świderski

Dyrektor techniczny

Tel: 22 546 17 00
Fax: 22 644-67-69
piotr.swiderski
@zaborowski.com.pl

Łukasz Cerekwicki

Kierownik serwisu
blacharsko-lakierniczego

Kom. 607 677 611
lukasz.cerekwicki
@zaborowski.com.pl

Dominik Malinowski

Doradca serwisu
blacharsko-lakierniczego

Tel: 22 546 17 18 (bezpośredni)
Tel: 22 546 17 00 w. 2
dominik.malinowski
@zaborowski.com.pl

Andrzej Czarnecki

Zastępca kierownika serwisu
blacharsko-lakierniczego

Tel: 22 546 17 18 (bezpośredni)
Tel: 22 546 17 00 w. 2
Fax: 22 644 67 69
andrzej.czarnecki
@zaborowski.com.pl

Maciej Badowski

Specjalista ds. Likwidacji
Szkód Komunikacyjnych

Tel: 22 546 17 18 (bezpośredni)
Tel: 22 546 17 00 w. 2
Fax: 22 644 67 69
maciej.badowski
@zaborowski.com.pl

Robert Węgrzyn

Specjalista ds. likwidacji
szkód komunikacyjnych

Tel: 22 546 17 18 (bezpośredni)
Tel: 22 546 17 00 w. 2
Fax: 22 644 67 69
robert.wegrzyn
@zaborowski.com.pl

Alicja Magdziarz

Samochody zastępcze

Tel: 22 546 17 00 w. 0
Tel: 22 546 17 11 (bezpośredni)
Fax: 22 644 67 69
alicja.magdziarz
@zaborowski.com.pl
recepcja
@zaborowski.com.pl

Angelika Lesiecka

Samochody zastępcze

Tel: 22 546 17 00 w. 0
Tel: 22 546 17 11 (bezpośredni)
Fax: 22 644 67 69
angelika.lesiecka
@zaborowski.com.pl
recepcja
@zaborowski.com.pl

UMÓW WIZYTĘ W SERWISIE


Administratorem podanych przez Państwa danych osobowych jest Zaborowski sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Puławska 276. Dane osobowe będą przetwarzane w celu podjęcia z Państwem kontaktu i udzielania odpowiedzi na zadane zapytanie. Podanie danych jest dobrowolne, jednak niezbędne do realizacji ww. celów. Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych i możliwości ich poprawiania.


NISSAN ZABOROWSKI Sp. z o.o.

O FIRMIE

DOJAZD

KONTAKT

ADRES

ul. Puławska 276
02-819 Warszawa

Tel: 22 546 17 00 w. 0
Tel: 22 546 17 11 (bezpośredni)
Fax: 22 644 67 69

e-mail: recepcja@zaborowski.com.pl

GODZINY OTWARCIA

Salon
poniedziałek - piątek: 9.00-19.00
sobota: 10.00 - 16.00

Komis
poniedziałek - piątek: 9.00-19.00
sobota: 10.00 - 16.00

Serwis mechaniczny i części
poniedziałek - piątek: 7.00-20.00
sobota: 8.00 - 16.00

Serwis blacharsko-lakierniczy
poniedziałek - piątek: 7.00-19.00
sobota: 8.00 - 14.00

Treść serwisu prawnie chroniona © 2018 Nissan Zaborowski Sp. z o.o. | Polityka prywatności |