Witamy w świecie innowacji i usług oferowanych przez markę Nissan! W niniejszym dokumencie zebraliśmy informacje o tym, czego możesz od nas oczekiwać jako właściciel pojazdu marki Nissan. Przykładamy ogromną wagę do tego, by otoczyć wszystkich naszych klientów jak największą troską i zapewnić im dostęp do wszelkich usług.

Co obiecujemy? Zależy nam, aby zarówno prowadzenie samochodu, jak i jego serwisowanie było dla właściciela Nissana przyjemnym doświadczeniem. Świadczymy usługi według prostych zasad, wygodnie i oczywiście w przystępnej cenie.

W ramach YOU+NISSAN oferujemy OBIETNICĘ NISSANA oraz PROGRAM LOJALNOŚCIOWY YOU+NISSAN, dzięki któremu otrzymujesz liczne upusty oraz dodatkowe korzyści. Odkryj świat właścicieli pojazdów marki Nissan!

BEZPŁATNY SAMOCHÓD ZASTĘPCZY

Obiecujemy, że podczas każdej wizyty serwisowej dealer Nissana zaoferuje Ci dostosowane do indywidualnych potrzeb rozwiązanie pozwalające na zachowanie mobilności. W przypadku wizyt serwisowych umówionych z wyprzedzeniem zapewnimy Ci możliwość bezpłatnego korzystania z pojazdu zastępczego, aż do zakończenia naprawy. W wybranych placówkach dealerskich i punktach serwisowych dysponujemy nawet samochodami z napędem elektrycznym. Jeżeli nie potrzebujesz samochodu zastępczego, dealer Nissana zaoferuje inne rozwiązanie transportowe.

NAJWYŻSZA JAKOŚC W NAJLEPSZEJ CENIE

Obiecujemy, że Twoim Nissanem zajmą się doświadczeni i posiadający wysokie kwalifikacje pracownicy, którzy korzystają wyłącznie z oryginalnych części zamiennych Nissan. Zapewniamy najlepszy stosunek jakości do ceny. Dealer Nissana dostosuje cenę usługi do poziomu obowiązującego w promieniu 10 kilometrów od jego siedziby.

BEZTERMINOWA POMOC DROGOWA NISSAN ASSISTANCEE

Obiecujemy otoczyć Cię opieką przez 24 godziny na dobę, 365 dni w roku, zapewniając możliwość kontynuowania podróży. Jeżeli zdarzy się coś nieoczekiwanego, gwarantujemy całodobową dostępność usługi Nissan Assistance, bez względu na wiek Twojego Nissana. Nissan Assistance zapewnia spokojną głową w podróży: w razie awarii samochodu, problemów z paliwem, zgubienia kluczyków, uszkodzenia opony lub udziału w wypadku pozostajemy do Twojej dyspozycji, w każdym miejscu i o każdej porze. W większości przypadków mechanicy Nissan Assistance są w stanie naprawić samochód na miejscu, umożliwiając Ci kontynuowanie podróży bez większych zakłóceń. Jeżeli wymagane są poważniejsze naprawy, samochód zostanie odholowany do najbliższej placówki dealerskiej Nissana.

BEZPŁATNA KONTROLA STANU POJAZDU

Obiecujemy, że przed wykonaniem jakichkolwiek prac dealer Nissana przeprowadzi bezpłatną kontrolę stanu technicznego Twojego pojazdu. Dzięki temu dowiesz się dokładnie, jakie naprawy należy wykonać i jaki będzie ich koszt. Nie obawiaj się żadnych niespodzianek! Kwota faktury za części i robociznę nie przekroczy zaakceptowanego przez Ciebie kosztorysu. Za czynności wykonane bez Twojej zgody nie zostaniesz obciążony fakturą.

OFERTY SPECJALNE DLA LOJALNYCH KLIENTÓW

Jeżeli jesteś już posiadaczem Nissana, to przy zakupie kolejnego pojazdu tej marki otrzymasz specjalny upust lojalnościowy. Może on mieć postać rabatu gotówkowego lub nawet bezpłatnej rozszerzonej gwarancji. Informacje dotyczące aktualnych ofert można uzyskać u dealerów Nissana.

Im starszy jest Twój pojazd, tym wyższe upusty otrzymasz w warsztacie!

W sieci serwisowej NISSANA możesz otrzymać nawet 20% rabatu na oferty serwisowe, w zależności od wieku Twojego pojazdu. Jeżeli Twój samochód jest starszy niż 2 lata otrzymasz 10% rabatu, natomiast powyżej 4 lat nawet 20% zniżki na oryginalne części Nissana, oryginalny olej Nissana, a także robociznę przy przeglądach i naprawach (rabatem nie są objęte części do napraw powypadkowych oraz akcesoria).



Rabaty na oryginalne części Nissan

Fabrycznie regenerowane części Nissan

Części Nissan Value Advantage

Części Nissan Value Advantage

Rabaty na obsługę serwisową i naprawy

REJESTRACJA I ODBIÓR KARTY LOJALNOŚCIOWEJ

Wniosek o wystawienie karty lojalnościowej uprawniającej do wielu zniżek można złożyć rejestrując się na stronie www.youplusnissan.pl. Karta pełni rolę identyfikatora uczestnika programu lojalnościowego i jest wysyłana pocztą, zwykle w ciągu 2 miesięcy od daty rejestracji. Jeżeli posiadasz więcej niż jeden pojazd marki Nissan, w menu „Mój garaż” możesz wprowadzić dane wszystkich samochodów w trakcie tego samego procesu rejestracji. System zarejestruje wszystkie Twoje pojazdy, a my prześlemy Ci osobne karty lojalnościowe dla każdego z nich.

NISSAN ZABOROWSKI Sp. z o.o.

O FIRMIE

DOJAZD

KONTAKT

ADRES

ul. Puławska 276
02-819 Warszawa

Tel: 22 546 17 00 w. 0
Tel: 22 546 17 11 (bezpośredni)
Fax: 22 644 67 69

e-mail: recepcja@zaborowski.com.pl

GODZINY OTWARCIA

Salon
poniedziałek - piątek: 9.00-19.00
sobota: 10.00 - 16.00

Komis
poniedziałek - piątek: 9.00-19.00
sobota: 10.00 - 16.00

Serwis mechaniczny i części
poniedziałek - piątek: 7.00-20.00
sobota: 8.00 - 16.00

Serwis blacharsko-lakierniczy
poniedziałek - piątek: 7.00-19.00
sobota: 8.00 - 14.00

Treść serwisu prawnie chroniona © 2018 Nissan Zaborowski Sp. z o.o. | Polityka prywatności |